21 decembrie 2013

Review - The Walking Dead Season 2 - Episode 1

THE WAKING DEAD SEASON 2 
EPISODE 1


Aparitie: 17 Decembrie, 2013
Gen: Grapich adventure game, Point&Click
Dezvoltatori: Telltale Games


Oooooooooooooo, daaaaa! A sosit momentul mult asteptat de mine din acest sfarsit de an in materie de jocuri. The Walking Dead! Am asteptat jocul asta mai mult ca orice. Imi place la nebunie acest joc (la fel ca si serialul) iar marti seara m-am putut bucura de o prima parte din sezonul 2.
Aceasta a fost deblocata la ora 8 pe Steam, iar la putin timp (30 minute) l-am luat si eu, urmand ca in acea seara sa il joc si sa ii fac review. Am inceput undeva pe la 21:50-22:00 si l-am terminat pe la 23:30-23:40. Per total jocul a fost un joc bun, ca celelalte episoade. Telltale si-a facut treaba ca de fiecare data. Singurul lucru ca nu mi-a placut la acest joc a fost durata lui.

Platforma : PC

STORY  -  10/10

Jocul acesta va fi unul dintre jocurile care vor lua 10 pentru story. Cel putin eu nu am mai intalnit un joc cu un asemenea story pana acum. Si am jucat destul de multe... In fine, sa revenim la lucuri mai importante. Povestea continua sezonul 1 si DLC-ul "400 Days". Nu am sa incep sa va spun acum ce s-a intamplat in primul sezon si in DLC. Daca nu ati jucat, va recomand si va spun cu mana pe inima ca va veti indragosti de acest joc. Whatever, jocul continua povestea lui Clementine, care a ramas fara Lee (prietenul ei si personajul cu care am jucat in primul sezon), care a ramas din grupul mare doar cu Christa si Omid. Jocul are un inceput foarte ciudat, un inceput in care (*SPOILER*) Omid este impuscat de un personaj din 400 Days, care, la randul lui moare impuscata de Christa. Trec 16 luni de la acest eveniment, Clementine creste si se maturizeaza. Ramanem doar cu Christa. Nu am gasit alt loc pentru adapost asa ca am ramas in padure, o padure pustie, plina de animale periculoase. Vremea nu este una buna, iar cel mai important lucru este ca am ramas fara mancare. Dupa o lupta cu niste caractere din 400Days care au prins-o pe Christa, Clementine cade intr-un rau si ajunge in alt loc, loc foarte diferit de acea padure. De acolo incepe adevarata supravetuire. Nu tu mancare, nu tu adapost si cel mai important lucru, nu tu prieteni (mai multi prieteni>zombii). In continuare voi da spoilere foarte mari, asa ca daca nu ati jucat jocul, stiti ce aveti de facut. Clementine gaseste un adapost format din 2 corturi si o masina (distrusa bineinteles), acel adapost fiind abandonat. Gasim si un caine, crezand ca ne va ajuta in continuare. Singura, Clementine incearca sa gaseasca mancare, iar dupa mult timp de cautare, gasim o conserva (porumb/fasole, nu stiu fix ce era acolo). Flamanzi, incepem sa mancam insa cainele sta in fata noastra si face ochii aceia la care nu poti sa rezisti. Aici ai 2 variante : sa ii dai de mancare/ sa nu ii dai de mancare. Eu am ales prima varianta . Insa "nu s-a saturat de ceea ce i-am dat" si a sarit la mine. Clementine a fost muscata de mana, reusind apoi sa arunce cainele dupa un copac prabusit. Cainele moare, insa Clem. nu se simte prea bine. A pierdut destul de mult sange si se misca destul de greu. Zombii ne atacau, insa noroc de 2 caractere din DLC care ne-a salvat. Dupa ce am mers destul de mult spre "baza lor", acestia vad rana si cred ca am fost muscati de zombie. Nu stiu ce sa faca, insa pana la urma hotarasc sa mearga in continuare cu ei deoarece la adapostul lor exista un medic care va zice ce fel de muscatura este: caine/zombie.
Trecem prin o multime de faze ciudate cum ar fi evadarea dintr-un hambar, curatarea ranei si totodata vindecarea acesteia (coasem rana care arata destul de rau). Intr-un final, acestia hotarasc ca Clementine sa ramana acolo, la adapostul lor pentru ca e doar o muscatura de caine. Finalul este unul ambiguu, adica unul dintre personajele importante din acest episod moare si aflam ca cineva din sezonul 1, mai precis un fost prieten, se intoarce!




GAMEPLAY  -  9,5/10

Telltale ne-a obisnuit ca majoritatea jocurilor lor sa fie point&click, deci asta avem si in acest joc. Este imbunatatit fata de primul sezon. Modul de a spune ceva este diferit de primul sezon si de 400Days. Deci , interfata este una diferita de celelalte 2 jocuri The Walking Dead facut de cei de la Telltale.




SUNET  -  9,5/10

Genial soundtrack-ul. Melodiile se potrivesc extrem de bine cu starea de spirit pe care o ai. Unele melodii de fac sa "te pisi cu ochii" , altele te fac mai fericit. Voice acting-ul a ramas acelasi. Ne-am obisnuit cu vocea firava a lui Clementine sau cu vocea lui Omid.



GRAFICA  -  9/10

Nu ma asteptam la o grafica cine stie ce, insa am fost suprins placut sa vad ca a fost imbunatatita. Se vede putin mai smooth, personajele sunt conturate foarte bine fata de celelalte jocuri. Avem noi locuri de vizitat care arata extrem de bine.




NOTA FINALA  -  9,5/10

Este un joc uimitor, un joc care isi merita banii. Un joc care, odata jucat, te face sa vezi cu alti ochi lumea. E un joc care te schimba. Este un joc foarte reusit (stiu ca am folosit de prea multe ori cuvantul joc). Cum am mai spus si la story, va recomanda cu caldura sa jucati aceste minunatii facute de Telltale. Se gaseste la pretul de ~20$ pentru toate 5 episoade, deci nu e foarte scump. Astept cu nerabdare episode 2 si sper ca acesta sa fie la fel ca asta : plin de emotii .



I hope you like it!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu