Review - Assassin's Creed

ASSASSIN'S CREED

Aparitie:   * 16 Noiembrie, 2007 ( PS3 & Xbox360)
* 11 Aprilie, 2008 ( PC )
Gen: Action-adventure, Stealth
Dezvoltatori: Ubisoft Montreal

O saptamana a trecut iar Edd nu a postat nimic. (*injuraturi*). Stiu lucru asta si de aceea imi pare rau. Am fost "deranjat" din a posta ca sa zic asa de tezele/teste pe care le-am dat si desigur de un nou joc. Nu e ceva
vechi, insa avand in vedere cate parti are, putem spune ca "a intrat in istorie" (i'm kiddin). " Ne intoarcem in trecut. ". Suna destul de interesant, right? Asta se intampla in Assassin's Cred. Dupa cum spune si numele, e un joc cu asasini (fuckin' genius).

Platforma: PC

STORY  -  9/10

Controlam un barman pe nume Miles care este supus unor teste pentru a vedea rezultatele aparatului Animus, un aparat care poate citi si reda anumite intamplari din trecut. Suntem analizati de un doctor pe nume Vidic care vrea sa vada evenimentele petrecute in trecut, un trecut ce il are protagonist pe un stramos al barmanului. In inceputul jocului ne sunt prezentate niste tutoriale, tutoriale de baza. In prima misiune suntem trimisi intr-un templu alature de alti 2 asasini pentru a lua un artefact. Bineinteles, il controlam pe stramosul lui Desmond pe nume Altair Ibn La-Ahad. I know, un nume foarteee lung si foaaartee ciudat. Facem o mare greseala in templu atunci cand incercam sa-l omoram pe marele maestru al cavalerilor, dusmanii asasinilor. Suntem aruncati intr-o zona din templu abandonata insa reusim sa iesim de acolo. Ne intoarcem la fortareata noastra, a asasinilor si acolo aflam ca suntem atacati de cavaleri (fucking logic, right ?). Dupa o idee geniala, reusim sa infrangem intreaga armata insa suntem retrogradati la cel mai mic rang posibil, adica NOVICE, de catre liderul asasinilor drept pedeapsa pentru ceea ce s-a intamplat in templu. Ne este data o "misiune" si anume asasinarea a 9 oameni importanti din anumite orase. Aceasta misiune tine pana in finalul jocului, un final destul de wooooow. Insa nu zic pentru ca voi da un spoiler foarte mare si ar fi pacat. Poate unii dintre voi nu ati jucat inca jocul.

GAMEPLAY  -  9/10

E un joc ce are motor grafic HAVOK. Nu va spune nimic numele asta? Ei bine, pot spune ca si Alan Wake sau Binair Domain mai folosesc "putin" din acest engine. De ce zic putin? Pentru ca nu sunt concepute in totalitate pe Havok. Pe langa acesta, Assassin's Creed mai foloseste si Anvil, un alt engine. Also, Anvin mai este folosit si de cei ce au creeat Prince of Persia.
Daca tot suntem la sectiunea gameplay, sa vorbim de gameplay, nu? (din nou fucking logic). Jocul e legat de asasinari, lupte, etc. Deci, trebuie sa ne miscam mai stealth ca sa zic asa sa reusim sa "executam" pe cineva. Asta se intampla si in Assassin's Creed. Avem o multime de posibilitati de a merge, de a sari peste cladiri (caci da, daca te urci pe cladiri, inamicii nu te mai vad si scapi ca un adevarat asasin) si chiar de a asasina pe cineva. Sa nu mai zic ca harta e super-uber mare si trebuie sa "o descoperim". Cum faci lucrul asta' ? Pai te urci pe un turn si apesi o tasta magica ( E ). In fine, imi place gameplay-ul, se misca destul de fluent.

SUNET  -  8.5/10

Soundtrack-ul este unul genital fara "t". Iti da o stare de aia' de asasin. Cateodata antrenanta, cateodata relaxanta. Se combina perfect cu tema jocului. Sabiile si cutitele sa aud excelent, la fel si voice acting-ul. Ca de fiecare data, la orice review, sectiunea sunet este una foarta scurta.

GRAFICA  -  9/10

Grafica jocului asta' e foarte buna. Ea ne ajuta sa ne dam seama cum era pe vremuri. Cladiriile sunt detaliate si asta imi place. Nu seamana una cu alta, ceea ce face ca jocul asta sa fie unul awesome. O multime de elemente si detalii. Cerul sa vede extrem de bine, rasaritul/apusul soarelui este, la fel si el, unul amazing. Personajele sunt creionate bine. In unele orase, exista o nuanta de intunecat, de sinistru, spre deosebire de altele in care soarele "te deranjeaza" la o asasinare. In 2 cuvinte, jocul asta are GRAFICA BUNA.

NOTA FINALA  -  9/10

Jocul se ridica la asteptarile mele, ii dau un mare 9 ( chiar cu + ) si abia astept sa incep si urmatorea parte. Daca aveti bani, va recomand din inima sa il cumparati si sa jucati. Este un MUST PLAY. Ar fi pacat sa jucati prostiile astea din zilele noastre ( BF si COD ) si sa nu treceti prin istorie pentru a "testa" acest joc si a asasina niste taranoi' .

I hope you like it!