26 noiembrie 2013

Review - Medal Of Honor 2010

MEDAL OF HONOR 2010


Aparitie: 12 Octombrie, 2010
Gen: First Person Shooter, Action
Dezvoltatori: Danger Close si DICE


       Bine v-am regasit la primul review de pe acest blog. Poate ca ati observat ca astazi vom face review la jocul Medal Of Honor, un joc aparut in 2010. Vreau sa incep prin a va spune ca jocul este o copie, ca toate
shooterele de pana acum, adica nu tu poveste, nu tu ceva original. Insa despre story si gameplay vom vorbi mai indata. Nu vreau sa lungesc aceasta postarea asa ca voi vorbi in ea despre STORY, GAMEPLAY, SUNET si GRAFICA . Nu sunt un expert in ale review'urilor, asa ca la fiecare categorie voi scrie cate 1-2 propozitii. Daca se poate sa joc si multiplayer-ul, este mult mai bine pentru ca am sa vorbesc si despre el. Voi spune parerea mea si de asemenea voi da si note pentru fiecare categorie. Va exista o parere si o nota finala, nota finala neavand treaba cu notele primite pe parcurs.

Platforma : PC

STORY  - 8/10

  Povestea nu este cine stie ce insa inteleg lucrul acesta pentru ca este un shooter. Ziceti-mi un shooter cu o poveste de nota 10 ... Anul 2002 . Afghanistan . O echipa formata din 4 oameni ( Mother, Voodoo, Preacher si Rabbit ) este trimisa pentru a se intalni cu Tariq, un informator afgan. In prima jumatate a jocului esti un operator Navy SEAL DEVGRU, in partea a doua fiind ori un sniper, ori un ranger din U.S Army ori un arttilerist.


GAMEPLAY  -  8,5/10

 Poti foarte usor sa intri in cover sau sa sari/aluneci peste mese/masini/obiecte pentru ca jocul e creeat pe motorul UNREAL ENGINE 3 modificat putin. Armele sunt destule, nu prea multe sau prea putine . AI-ul inamiciilor este unul destul de bun, avand in vedere ca dificultatea aleasa a fost HARD.



SUNET  -  9,5/10

  Sunetul unei explozii, unei impuscaturi de pistol si chiar al reaload-ului este FOARTE BUN . Jocul a fost jucat atat la casti cat si la boxe. Pot spune ca se aude exceptional la casti. Parca simti ca esti acolo, in mijlocul bataliei.



GRAFICA  -  8,5/10

  Spun sincer ca imi place grafica acestui joc. Mi-au placut momentele in care cladirile explodeaza. Si mai imi place un singur lucru. Faptul ca nu sunt "pete" pe ecran in timp ce joci. Cred ca stiti bine la ce joc ma refer ( Battlefield 3 si Battlefield 4 ) .



MULTIPLAYER  -  9/10

  Am jucat si multiplayer-ul jocului (deoarece este cumparat pe Steam) si chiar mi-a placut. Sunt o multime de moduri de joc, oponenti foarte buni si chiar e o provocare sa termini fiecare meci cu un scor bun.




NOTA FINALA  -  8,5/10

 Sunt o multime de elemente care te face sa uiti de story si sa joci acest joc. Cel putin eu sunt atras de shootere, de filmele cu razboi si etc. Sfatul meu este urmatorul : sunt alte jocuri care merita bani(ei bine, in cazul in care aveti n'spee mii de € si nu aveti ce face cu ei, puteti sa cumparati jocul) .




I hope you like it !

2 comentarii:

  1. fainut, ar fi interesant daca ai scrie mai mult :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc. :) Acum sunt la inceput, insa pe parcurs voi acumula experienta pentru a face un review bun si mai lung ! :D

      Ștergere